Το χρονοδιάγραμμα
1937 – Κατασκευάζεται στη Σκωτία με το όνομα "Saint Bedan" από την εταιρεία Scott & Sons. ανήκε για πρώτη φορά στις 14 Ιανουαρίου 1937 από την J. & A. Gardner & Co. Ltd., στη Γλασκώβη της Σκωτίας.
1964 – Πωλείται στους Έλληνες Μ. Γκικιλίνη και Δ. Καλκασίνα στη Θεσσαλονίκη και ονομάζεται «Μερόπη».
1966 – Πωλείται σε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα και άλλαξε όνομα σε «Χάρης».
1975 – Πωλείται ξανά σε εταιρεία στην Ελλάδα στην Αθήνα με το όνομα Π. Λουσικάτος και με το όνομα «Παναγιώτης».
1980 – Αρχές Οκτωβρίου το πλοίο κατέληγε σε μια παραλία της Ζακύνθου με το όνομα Άγιος Γεώργιος μετά από λίγα χρόνια η παραλία ήταν πλέον γνωστή ως Ναυάγιο που σημαίνει ναυάγιο στα ελληνικά.
Ο "Παναγιώτης" πιστεύεται ότι διακινούσε παράνομα τσιγάρα στην Ιταλία όταν η ελληνική κυβέρνηση παρενέβη και έστειλε το ναυτικό να το καταδιώξει. Οι λεπτομέρειες είναι άγνωστες και μπορεί να μην αποκαλυφθούν ποτέ. Στις 5 Οκτωβρίου 1980, ένας αξιωματικός της θαλάσσιας αστυνομίας ανακάλυψε το πλοίο που μετέφερε περίπου 2000 πακέτα τσιγάρα και 30 εκατομμύρια δραχμές.
Το πλοίο μπήκε στο νερό και δεν κατάφερε να ξεφύγει λόγω της κακοκαιρίας. Το πλήρωμα διαλύθηκε, αφήνοντας το πλοίο να παρασυρθεί στην ακτή όπου βρίσκεται τώρα. Ακόμη και χωρίς τον "Παναγιώτη", η παραλία Ναυάγιο είναι ένα εκπληκτικό θέαμα. Το ναυάγιο απλώς αυξάνει την αγωνία. Η παραλία συνοδεύεται από κρυστάλλινα νερά και τεράστιους ασβεστολιθικούς βράχους, μερικοί από τους οποίους σκαρφαλώνουν 200 μέτρα πάνω από το έδαφος. Η έκθεση ολοκληρώνεται με ιστιοφόρα αγκυροβολημένα κοντά στην ακτή. Είναι μια εκπληκτική σκηνή, αξίζει τη μικρή ταλαιπωρία που χρειάζεται για να φτάσετε εκεί. Δεδομένου ότι είναι προσβάσιμο μόνο με σκάφος, θα πρέπει να κλείσετε μια από τις πολυάριθμες εκδρομές ή να ναυλώσετε το δικό σας σκάφος εάν θέλετε να το δείτε.